خادم جمهور به روایت هنرمندان مشهدی + فیلم فعالیت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در صداوسیما با یک حکم آغاز شد مخاطب ۶ میلیونی سینما تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ محمدعلی باشه آهنگر: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم ابراز همدردی بیش‌از ۲۵۰ سینماگر درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان برای رئیس جمهور شهید «شهرام حقیقت‌دوست» پلیس شد تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور واکنش ملیکا زارعی به خبر شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + عکس ویژه برنامه «شهید جمهور» درشبکه افق + زمان پخش استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران «میلاد هارونی» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی را منتشر کرد | خادم الرضای مردم +صوت
سرخط خبرها

مجری برنامه سال تحویل ۱۴۰۲ رادیو جوان معرفی شد

  • کد خبر: ۱۵۱۵۶۰
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
مجری برنامه سال تحویل ۱۴۰۲ رادیو جوان معرفی شد
علیرضا مقصودی مدیر رادیو جوان از راه‌اندازی رادیو نوجوان در سال آینده خبر داد و گفت: برنامه سال تحویل را هم با مجری گری فرزاد حسنی پخش می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا مقصودی به مناسبت سالگرد تاسیس شبکه رادیویی جوان، امروز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ در یک نشست خبری در ساختمان شهدای رادیو به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی با اعلام این خبر که برنامه سال تحویل را با مجری گری فرزاد حسنی پخش می‌کنیم اظهار داشت: محتوای این برنامه درباره چشم انداز‌های آینده و اتفاقاتی است که باید در شخص و جامعه رخ بدهد. این برنامه که هنوز اسمش انتخاب نشده چهار ساعته است و امکان ارتباط با مخاطب در آن وجود دارد. سیروس رجبی و فریبرز گلبن تهیه‌کننده‌های برنامه هستند.

مقصودی امسال را سال حضور نوجوان‌ها و جوان‌ها در حوزه برنامه سازی رادیو جوان خواند و ادامه داد: نزدیک به سه ساعت برنامه سازی برای نوجوانان داریم. حتی برنامه زنده را در اختیار نوجوان‌ها قرا دادیم و در برنامه‌ای با عنوان جورواجور ۱۱۰ نوجوان دارند کار می‌کنند.
به گفته وی شبکه رادیویی نوجوان یک فرکانس مستقل دارد و از طریق فضای مجازی هم قابل شنیدن است. چون نوجوان دوست دارد با فضای مجازی ارتباط بگیرد.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->